2017 Linksys Garanti Sartlari | Simet Bilişim Teknolojileri A.Ş.

2017 Linksys Garanti Sartlari

2017 Linksys Garanti Sartlari


Ürün Detayları İçin Tıklayınız

 

SINIRLI ÖMÜR BOYU GARANTİ 

 

LINKSYS KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞYERİ ÜRÜNLERİ (SMB) 

 

(EMEA, LATAM)

 

Bu garanti Linksys LLC. (Belkin Uluslararası A.Ş. tarafından tamamına sahip olunan bağlı ortaklık veya alt kuruluş veya iştiraklerinden biri “Linksys” ) tarafından sağlanmıştır.

 

MÜŞTERİ HAKLARINIZLA ALAKALI ÖNEMLİ DUYURU

 

Burada üretici garantisinde sağlamış olduğumuz imtiyazlar, yerel müşteri yasaları adı altında sahip olduğunuz hak ve çözümlere ilavedir (ayrı tutulamaz).

 

Bu üretici garantisi, Linksys ürününüzü almış olduğunuz ülkenin yasaları tarafından yönetilmektedir.  Birçok ülkede, tüketiciler yerel tüketici yasaları kapsamında nizami haklara sahiptirler. Bu tüketici hakları ülkeler veya eyaletler arasında değişiklik gösterebilir ve bazen devre dışı bırakılabilirler.

 

Bu üretici garantisinin amacı şunlar değildir:

 

Yasal olarak değiştirilemeyen veya iptal edilemeyen tüketici haklarını değiştirmek veya iptal etmek veya

Size Linksys ürününü satmış ve ancak satış sözleşmesini ihlal etmiş olan kişiye karşı olan haklarınızı sınırlamak veya iptal etmek

 

A. ÜRETİCİNİN GARANTİSİNİN KAPSAMI

 

(i) Ekspres Garanti – Garanti Periyotları ve Telafi Yolları

 

Burada bahsedilen hüküm ve koşullara tabi olarak, aşağıda Bölüm A(ii)’deki sınırlamalar dahil ve Bölüm A(iii)’deki ile Bölüm D’deki sınırlamalar hariç olarak Linksys, ürün içerisindeki donanımların aşağıda belirtilen şekilde Donanım Garanti Periyodu için normal kullanım durumunda malzeme ve işçilik hasarlarını garanti kapsamı içerisinde tutar. Bu garanti adına yapılan bir iddia Donanım Garanti Periyodu içerisinde yapıldı ise geçerlidir. 

 

Donanım Garanti Periyodu son kullanıcı tarafında ürünün satın alındığı günden itibaren başlar ve aşağıda belirtilen süreçte sona erer:

 

Tüm parçaları için (fan ve güç kaynağı hariç) bu ürün asıl son kullanıcı sahip olduğu ve kullandığı süre boyunca garantilidir. Bu ürünün üretimine devam edilmiyor olması durumunda, üretim sonu duyurusu yapıldığı tarihten itibaren 5 (Beş) yıl ile sınırlı olacak şekilde garanti desteği sağlanacaktır. Üretim durdurulması ile alakalı duyurular Linksys web sitesinde (http://linksys.com) yayınlanacaktır ve yayınlama tarihi başlangıç tarihi olarak kabul edilecektir.

 

Fan ve Güç Kaynağı gibi parçalar son kullanıcının ürünü satın aldığı tarihten itibaren 2 (İki) yıl boyunca garanti kapsamındadır.

 

Bu üretici garantisi altında geçerli bir donanım iddiasında bulunulursa, Linksys aşağıdakilerden birini uygulamaktan onur duyacaktır (kendi tercihine bağlı olarak):

 

a) ürünü yeni veya tadil edilmiş parçalar kullanmak kaydıyla tamir etmek,

b) ürünü uygun bir (yeni veya tadil edilmiş) muadili Linksys ürünü ile değiştirmek,

c) geçerli alım fiyatının (iskonto ve indirimleri düşülerek) iade etmek,

d) ürünün tamir masraflarını ödemek.

                 

Herhangi tamir edilen veya değiştirilen bir ürün veya parçası, orijinal ürünün kalan Donanım Garanti Periyodu süresince veya 30 gün (hangisi uzunsa) boyunca garantilidir. Değiştirilen (arızalı) ürün veya parçalar Linksys’in malı haline gelir.

 

İşbu hüküm ve koşullarla alakalı olarak, Bölüm (ii) deki kısıtlamalar dahil ve Bölüm A(iii) ve Bölüm D’deki (aşağıda) kısıtlamalar hariç Linksys ek olarak, aşağıda tanımlandığı üzere yazılım için Medya (Mecra) Garanti Süresi için normal kullanımda olan malzeme ve işçilik kusurlarından, ürünün bulunduğu yazılımın sağlanabileceği herhangi bir ortamdan bağımsız olacağını garanti eder. Yazılım Medyası Garanti Periyodu orijinal ürünün son kullanıcı tarafından satın alınmasından itibaren 90 (doksan) günlük bir süreçtir. Bu üretici garantisi altında geçerli bir yazılım medyası iddiasında bulunulursa, Linksys yazılımı yenisiyle değiştirmekten onur duyacaktır.

 

Hiçbir Linksys çalışanı, acentesi veya bayisi bu Üretici Garantisi üzerine fiili veya yazılı düzeltme, çıkarma veya ekleme yapamaz.

 

Not  1: Biliniz ki tamir için sunulan ürünler, tamir edilmek yerine bazen yenilenmiş aynı tip ürünlerle değiştirilebilir. Alternatif olarak tamirde yenilenmiş parçalar da kullanılabilir.

 

Not 2: Yukarıda vurgulanan haklar ve telafi yolları sadece “Üreticinin Garantisi” çerçevesindeki hak ve telafi yollarıdır. Ancak bu Üreticinin Garantisi altında bir iddianın ortaya çıkmasına sebep olacak bir arıza aynı zamanda Yerel Yasalar (ya da farklı veya ilave düzenlemelerin olduğu yasalar) altında hakların doğmasına da sebep olabilir. Ayrıca, bu üreticinin garantisi kapsamına girmeyen kusurlar, mallar veya hizmetler için bile, yerel kanunlara göre haklar ve telafiler mevcut olabilir.

 

(ii) Verilmeyen Ekspres Garantiler

 

Linksys şu gibi durumlarda ekspres garanti vermez:

 

a) Yukarıda Bölüm A (i) 'de verilen sınırlı garantiler dışında Linksys'in ürünle fabrikada yüklü olup olmadığı veya ürüne eşlik eden ortamda bulunan yazılım veya hizmetlerle ilgili olarak,

b) Ürünle entegre veya içerisinde mevcut halde 3.taraf herhangi bir yazılım veya hizmet teklifleriyle ilgili olarak,

c) Ürünlerin, yazılımların veya hizmetlerin aralıksız veya hatasız işleyişiyle alakalı,

d) Ürünlerin, yazılımların, hizmetlerin veya ürünün, yazılımın veya hizmetlerin kullanıldığı herhangi bir ekipmanın, sistemin veya ağın saldırı veya içeri giriş ihlaline karşı zafiyeti ile alakalı,

e) Ürünün kullanımı veya operasyonunun gerektirdiği bir 3.taraf hizmetinin devamlılığı alakalı olarak

 

 

Not: Bu garantiler Linksys tarafından direkt olarak verilmese de uygun yerel yaslar dahilinde uyarlanabilir veya aksi hallerde verilebilir.

 

 

(iii) Üreticinin garantisinin uygulanamadığı durumlar

 

Eğer…

 

a) Ürünün montaj mührü zarar görmüş veya çıkarılmışsa,

b) Ürün Linksys dışında bir yerde veya kişi tarafından değiştirilmiş, üzerinde oynanmış ise,

c) Ürün, Linksys ürünü olmayan başka bir ürünle beraber kullanımı sonucunda zarar gördüyse,

d) Ürün Linksys tarafından sağlanan talimatlara göre kurulmadı, çalıştırılmadı veya onarılmadıysa,

e) Ürün üzerindeki seri numara değiştirildi, kapatıldı veya söküldüyse,

 f) Ürün Linksys tarafından beta lisanslı, değerlendirme, test veya tanıtım amaçlı olarak bedelsiz temin edildiyse

 

….garanti kapsamı dışında bıraklılır.

 

Not: Yukarıda belirtilen durumlar için üreticin garantisi kapsamı içerisine alınmasa bile yerel yasalar altında bu hak ve telafi yollarına sahip olabilirsiniz.

 

 

B. ÜRETİCİNİN BU GARANTİSİ ALTINDA SERVİS ( HİZMET) SAĞLANMASI

 

Eğer ürününüzle alakalı bir sorunuz varsa veya bir problem yaşıyorsanız lütfen (çok çeşitli ve online destek araçları ve ürünle ilgili size yardımcı bilgiler bulabileceğiniz) linksys.com/business/Support bu linki ziyaret ediniz. Eğer ürün garanti süreci içerisinde kusurlar gösteriyorsa, ürünü almış olduğunuz yere getiriniz ve iade ile ilgili talimatları takip ediniz. Eğer ürün veya iade süreci ile ilgili bir sorunuz varsa Linksys Teknik Servisini arayabilirsiniz. Bölgenizdeki Linksys Teknik Desteği’nin telefon numarasını öğrenmek için http://linksys.com ana sayfasından “İletişim” linkine tıklayabilirsiniz. Linksys Teknik Destek sizi bu destek hizmeti için bir ücrete tabi tutabilir.

 

Garanti süreci ile ilgili iddianızı telefonla veya online olarak bildireceğiniz zaman ürününüzün seri numarası ve satın alma kanıtınızı (fatura gibi) elinizde bulundurunuz. GARANTİ SÜRECİ İDDİALARINDA ÜZERİNDE TARİH OLAN BİR SATIN ALMA KANITI GEREKMEKTEDİR. Eğer ürününüzü posta ile göndermenizi isteniyorsa size bir Malzeme Geri Dönüş Yetkisi (RMA) numarası verilecektir. Ürününüzü paketleme ve gönderme (nakliye, elleçleme) maliyeti ve riski tarafınıza aittir. Bunlara ilave olarak herhangi bir uygulanan gümrük vergisi, KDV veya diğer vergi ve ücretler de ürününüzü geriye gönderirken tarafınıza ait olacaktır.  Geri dönen üründe RMA numarası ve tarihli satın alma kanıtınızın bir kopyası olmalıdır. Bunların bulunmadığı geri dönen ürünler kabul edilmeyecektir. Geri gönderdiğiniz ürünün içerisine herhangi başka bir malzeme veya madde koymayınız. Eğer ürününüzü Avrupa Birliği, Norveç veya İsviçre’den satın aldıysanız ürünü Linksys’in Avrupa Birliği içerisinde belirtilen değişim merkezine geri göndermelisiniz. Daha fazla detay için lütfen Linksys Teknik Destek ekibi ile görüşünüz.

 

LÜTFEN ÜRÜNÜNÜZÜ GERİ GÖNDERMEDEN ÖNCE İÇERİSİNDEKİ TÜM VERİYİ YEDEKLEDİĞİNİZDEN EMİN OLUNUZ.

 

Linksys, parça değişimi veya tamir amacıyla ürününüzdeki bir kısım veya tüm veriyi silebilir. Böylece Linksys hiçbir şart altında verilerinizin kaybından kaynaklanan sorumluluk ve yükümlülüğü kabul etmediğini bildirir. Üreticinin Garantisi kapsamındaki arızalı ürün onarılacak veya değiştirilecek ve herhangi bir ücret alınmadan tarafınıza geri gönderilecektir. Linksys orijinal ürünlerin alındığı ülkenin dışına değişim ürünlerini göndermemektedir. Üreticin Garantisi kapsamı veya Yasal Tüketici Hakları ile uyuşmayan onarım ve değişimler Linksys’in ilgili tarihteki ücretlendirmelerine tabi olacaktır.

 

C. DİĞER TEKNİK DESTEK

 

Bu Üreticinin Garantisi ne bir hizmet ne de bir destek sözleşmesidir. Linksys’in güncel teknik destek önerileri ve uygulamaları hakkındaki bilgiye (destek hizmetleri için tüm ücretler dahil) linksys.com/business/Support linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Telefon desteği yaşadığınız bölgede verilmiyor olabilir.

 

D. GENEL YÜKÜMLÜLÜK İSTİSNA VE SINIRLAMALARI

 

Bazı hüküm ve şartlarda üreticinin garanti şartlarını veya yasalar tarafından uygulanan veya empoze edilen garantileri değiştirmesi veya hariç bırakması ve aksi hallerde tüketicilerinin haklarını kısıtlaması mümkün olabilir. Bu hükümlerin yasal olarak uygulanabildiği ve tam yetkilendirildiği durumlarda Linksys:

 

- Konu ile alakalı Garanti Süreci’nde uygulanan tüm garantiler ve pazarlanabilirlik, kabul edilebilirlik, tatminkar kalite veya kısmi amaca uygunluk durumlarını sınırlayabilir,

İhlal edilmeyen herhangi bir belirtilen garanti de dahil olmak üzere diğer tüm açık veya uygulanan koşulları, beyanları ve garantileri hariç tutar,

- Linksys ürününün kullanımı veya onarımından kaynaklanan veri kaybı veya hasarının sorumluluğunu hariç tutar.

Aşağıdaki durumların sorumluluklarını hariç tutar;

 

a) ciro veya kar kayıpları,

b) üçüncü taraf ürün, yazılım veya hizmetlerin kullanım kabiliyeti kayıpları ile,

c) herhangi dolaylı, tesadüfi, özel, kazai veya ceza gerektiren kayıp veya hasarları,

 

Bu hariç tutma, Linksys bu tarz hasar ve kayıpların olasılığı hakkında uyarılmış olsa dahi ve Üreticinin Garantisi altında uygulanan garantiler veya çözüm yolları başarısız olsa dahi uygulanabilir, ve

 

- Linksys ürünü için ödemiş olduğunuz fiyatı, herhangi bir yasa altında size olan parasal yükümlülüklerini kısıtlayabilir.

 

Eğer Avrupa Birliği sınırları içinde yaşıyorsanız, şu Bölüm’e yönlendirilirsiniz “özel, dolaylı, tesadüfi veya arızi kayıplar (i) her iki taraf için de makul şekilde öngörülemez olanlar (ii) sizin tarafınızdan bilinen ancak bizim tarafımızdan bilinemeyen ve/veya (iii) her iki taraf için de makul şekilde öngörülebilir ve ancak önlenebilir (örneğin “sınırlama olmadan” virüs kaynaklı kayıplar, Trojenler veya diğer zararlı programlar veya veri kaybı/hasarı) anlamına gelebilir.

 

TEKNİK DESTEK VE GARANTİ SÜRECİ İDDİALARI İÇİN İRTİBAT DETAYLARI

 

Eğer Latin Amerika’da yaşıyorsanız lütfen tüm taleplerinizi şuraya yöneltiniz:

Linksys LLC

P.O. Box 18558

Irvine, CA 92623

U.S.A.

 

Avrupa Birliği’nde yaşıyorsanız lütfen tüm taleplerinizi şuraya yöneltiniz:

Linksys Pte. Ltd. c/o Belkin BV

Tupolevlaan 1

11MAYIS NW Schiphol-Rijk

The Netherlands